Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

 

CZ - BIO - 002

PROČ ČERSTVĚ PRAŽENOU KÁVU?

Proč právě čerstvě praženou kávu? Nejdůležitější a nejpodstatnější je určitě to že víte co pijete a kupujete. V obchodech je pod různými názvy a chutěmi převážně prodávána káva levnější druhu robusta která není ani tak chuťově vyjímečná a mnohdy se jedná o přestárlé kávové zrno prodávané za neskutečně vysokou cenu, které je mnohdy dochucováno a přepražováno ve vysokých teplotách, tak aby byla potlačená pachuť zatuchlosti a stím vším jsou potom spojené všechny ty zažívácí potíže a skutečný požitek z kávy je ten tam. Dochucovanou kávu poznáte velmi jednoduše - káva má příliš čistý a lesklý vzhled.

Každá jednodruhová káva má své specifické vlastnosti podle místa kde vyrůstala a dozrála jak už má vyznačeno ve svém názvu a tento požitek Vám určitě káva z obchodu nedodá, to si můžete jen myslet. Pražená jednodruhová káva arabica je směsicí nejrůznějších chutí a aromat, které této kávě dala už právě sama příroda a lidé kteří se oni během jejího zrání starali.

Naši čerstvě praženou kávu nijak nedochucujeme a neupravujeme, necháváme ji vyznít v plné své kráse. Každý by si měl vyzkoušet jaká odrůda, z jaké oblasti mu bude vyhovovat, protože každá káva je specifická něčím jiným.


Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely zaslání dotazníku zákaznické spokojenosti
  1. Udělujete tímto souhlas ……………..., se sídlem ………………, IČ ………………., zapsaná u ………………… , oddíl …, vložka ….. (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:

    • emailovou adresu
    • informace o zakoupeném zboží
  2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  3. Souhlas udělujete na zpracování po dobu 60 dní a to za účelem:

    • zaslání dotazníků pro zjištění zákaznické spokojenosti
  4. Ke zpracování těchto osobních údajů Správce využívá tyto Zpracovatele:

    • Poskytovatel služby Heureka, provozované společností Heureka Shopping s.r.o., sídlem Karolinská 650/1, 186 00, Praha 8-Karlín
    • Marketingová agentura ………
    • Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době společnost nevyužívá.
  5. Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.

  6. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to kliknutím na odkaz pro úpravu preferencí soukromí v dolní části webu, kde lze udělený souhlas e-shopu odvolat. Dále lze vzít souhlas zpět kliknutím na příslušný odkaz v emailu s dotazníkem spokojenosti. V takovém případě se odhlásíte z odběru na straně poskytovatele služby Heureka.

  7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

    • vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek ukončení zasílání dotazníku spokojenosti
    • požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává
    • vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii
    • u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost
    • nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování
    • požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů
    • na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením
    • v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů